Communicatieve en sociale vaardigheden

Bekijk agenda

‘Visitekaartje van het bedrijf’

Als chauffeur heb je met veel personen contact. Je bent het aanspreekpunt voor iedereen die mee gaat in de touringcar, spreekt met contactpersonen op de (aflever)lokaties waar je naar toe gaat en laten we de controlerende instanties als IL&T, douane en politie niet vergeten.

Je wilt dat gasten tevreden zijn tijdens de reis, jij een goede samenwerking hebt met verschillende bedrijven / organisaties en een goede relatie krijgt met de controlerende instanties.

In deze training ‘Communicatieve en sociale vaardigheden’ krijg je handvatten om verschillende personen op de juiste wijze te benaderen waardoor je het gewenste resultaat bereikt.

Aan de hand van praktijksituaties leer je op een prettige manier te reageren naar alle verschillende personen die je tijdens je werk tegenkomt.

Informatiebord wat je tegen komt op bedrijfsterreinen. Veel informatie, communicatie via beeld en tekst. In de Code95 training, nascholing u15 gaan we in op de communicatieve- en sociale vaardigheden die een beroepschauffeur nodig heeft om met de verschillende personen die hij ontmoet tijdens zijn werk, tegemoet moet treden om zijn of haar werk op een goede manier te kunnen uitvoeren

“Het belangrijkste in communicatie is te horen wat niet gezegd wordt”

Peter F. Drucker
Blauw verkeersbord wat je langs snelwegen vind dat communiceert welke mogelijkheden er zijn bij de volgende afslag. In dit geval een parkeerplaats met restaurant en benzinepomp. Beeld is een manier om te communiceren. De Code95 nascholing training gaat in op de verschillende manieren van communiceren en sociale vaardigheden.

Onderwerpen:

  • Hoe stel je je op als gastheer/-vrouw?
  • Hoe ga je om met (lastige) klanten, contactpersonen, handhavers?
  • Wat doe je met klachten?
  • Mondelinge en schriftelijke communicatie
  • Wat doe je in stress-/crisissituaties?

Na de cursus weet je hoe je je klanten tevreden houdt en hoe je het beste kunt reageren op dagelijkse (praktijk-) situaties voor, tijdens en na de rit.

Bekijk de cursuskalender voor deze training
en boek meteen !!

U15: Communicatieve en sociale vaardigheden – Gastheerschap

CursusBegint opLocatiePrijsBekijk
Momenteel is deze training niet ingepland.

Neem contact met ons op als er geen trainingen gepland zijn of als je een on-site training zoekt.

(alle gemelde prijzen zijn excl. 21% BTW, inclusief melding bij CBR)
Horizontale strepen in de kleuren Triple Choice die staan voor de nascholing voor bus of touringcar, vrachtwagen en taxi.